perjantai 8. tammikuuta 2016

Pohdinta myymäläilmeestä



Mihin seikkoihin kiinnität huomiota kun menet kauppaan tai liikkeeseen ensimmäisen kerran?


- Kun menen kauppaan, katson heti että onko siistiä ja fiksua. Myymälän väriä ja tunnelmaa.

Millainen liike antaa hyvän vaikutelman?


- Minusta sellainen liike, jossa soi hiljaisella taustamusiikki ja hyvä tunnelma.

Mihin kiinnität myyjissä tai henkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan?


- Kun astun sisään, otetaanko tervetulleeksi tervehtimällä, kysyykö tarpeitani, katson heti onko henkilökunta positiivinen iloinen, asenne kohillaan.

Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?


- Se on minusta fiksua, näyttää mukavalta ja erottaa helpommin henkilökunnan.

Mitkä asiat vaikuttavat myymälän ilmeeseen?

- Värit, asettelu, huonekalut sekä hyllyt, siisteys.


Millaiset asiat luovat myymälässä tunnelmaa?


- Myymälässä tunnelmaa luovat valaistus, väri ja musiikki. Eniten tunnelmaa luovat itse myyjät.

Millaiset ovat hyvät kalusteet (millaisia ominaisuuksia niillä on)?


- Käytännölliset ja siistit. Ei henkeä vaarantavat, pyöreät kulmat ja helppo siistiä.

Millaiset ovat hyvät hintamerkinnät ja minne ne tulisi sijoittaa?

- Hintamerkinnät on hyvä sijoittaa helposti näkyvään paikkaan tuotteen lähelle.

Millaiset on hyvät opaskyltit minne ne tulisi sijoittaa?


- Opaskyltit on hyvä olla katosta roikkumassa, niin kuin ne on kaupoissa.


Millainen on hyvä mainonta myymälän sisäpuolella?


- Paras mainonta on itse myyjät positiivisella asenteellaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti